När allt faller står jag

8 05 2010

Ibland försöker jag sätta mig i andras situation. Jag misslyckas ständigt. För vem kan veta vad någon annan tänker? Inte är då jag mannen till att göra det. Men det spelar kanske ingen roll. Ett försök kanske är värt halva vägen fram till målet?

För det mesta så sätter jag mig bara mig själv i min egna situation. Det passar mig. Men tydligen få andra. För mina ord och mina åthävor tycks mig missförstås mest hela tiden. Förutom några få på nätet som tycks ha förstått mig. Hur nu fan det går till. För de som tror sig känna mig och som läser vad jag skriver förstår ju fan ingenting. Kanske är de färgade av det som de sett av mig i verkliga livet?

Eller så hör jag bara vad jag vill? Eller ser?

Men vad vill jag se då?

Åtgärder

Information

Kommentera

