När allt är klart och färdigt

14 05 2010

Då var det städat. Allt är på sin plats och jag på den platsen jag borde vara jag med. Ordning råder. Själen måhända vara i olag men den är i alla fall ren. Som nyfallen snö, för jag har bränt bort all synd med eld och svavel.

Mina goda vänner kommer om någon timma men före det ska jag ta hunden och mig själv ut i skogen. Bara lyssna och känna och veta att världen är så stor så stor att man inte får grepp på den hur man än gör. Det finns träd och mossa och stenar där som är äldre än jag orkar tänka.

Kort sagt, det ska bli underbart.

—————-
Now playing: Guns N’ Roses – Civil War
via FoxyTunes

Åtgärder

Information

Kommentera

