Horoskop minsann

11 06 2010

Jag satt och slöläste a-bladet och fann mitt kärlekshoroskop för sommaren. Det löd som följer:

Oxen

Din sommar blir rik på upplevelser och trevliga överraskningar. Det blir gott om nöjen och äventyr, särskilt i början av varje månad. I augusti får du så många förslag att tiden inte räcker till. Som tur är har du gott om energi så du orkar hålla igång och njuta av alla nöjen och spännande aktiviteter. Ett extra plus får sommaren om du trots tempot lyckas pressa in lite andrum, lite utrymme för själen. Yoga eller naturpromenader kan vara helt rätt nu. På kärleksfronten blir det lite knepigt runt midsommar men i övrigt blir sommaren härlig, lekfull och inspirerande. Är du singel kan du lätt ändra på det, om du vill.

Dina turdatum:

Kärlek: 9/6
Familj: 3/8
Pengar: 7/7

Ok. Men den 9/6 har redan varit och inte fan hände det något speciellt kärleksaktigt då inte. Så jag suckar och stånkar och finner att jag nog får finna mig att vara alldeles allena i världen än så länge.

Åtgärder

Information

Kommentera

