Välkommen Dipp Enya till WobWorld

14 06 2010

Idag har det inte blivit mycket skrivande och det blir nog en smula tyst på bloggen ett tag framåt här. Jag har blivit husse till en helt löjligt underbar hundvalp. Det tog mig bara tre sekunder efter att jag sett henne som jag kände att det var rätt hund. Den hunden som jag visste fanns någonstans i världen, men inte vart. Det visade sig att hon hela tiden fanns på min gamla stadsdel Sjöbo i Borås. Jag som letat land och rike efter just henne.
Hon är 5 1/2 månader gammal och full av energi och bus. Jag har fått lägga undan mattan i vardagsrummet, innan hon äter upp den. Handukar, filtar, skor och återigen skor är gott att tugga på verkar det som.
Just nu ska jag bara sitta här i min soffa och njuta av den sovande hund som ligger bredvid mig.
Framtiden är här.
Åtgärder

Information

4 responses

14 06 2010
åsa

UNDERBART!!!!!!!!

15 06 2010
WoB

Yeps 🙂

16 06 2010
Boman

Härligt, grattis till tillökningen! Tuggandet kommer att gå över, medans kan du testa en citronhalva att gnida in de göttaste med, så är det inte lika gott sen. Peppar funkar också. Ifall du har saker du är rädd om.

17 06 2010
WoB

Tack så mycket. Jo jag ser fram mot att det eviga malandet av hundkäkar går över 🙂 Ska prova med tipsen på några saker som jag är lite rädd om. Men hon har redan börjat lugna ned sig med det där. Tror att det var omställningen lite som ställde till det för henne 🙂

Kommentera

