Ge mig allt eller ge upp

16 07 2010

Av korn är jag. Skrot är min själ. Lite lagom trasig min ande. Söndrig min kropp. Svalkar mig vid tanken på att vara hatande. Hatar så hårt. Hatar hatet. Finns du eller är du bara där, precis vid din skärm. Gå bort, gå hem, sluta leta. För min skull. D.

Du känner mig vid det här laget. Lagen. Den är hatet. Allt jag hatar är hat. Men du känner mig. Kanske inte dig själv men mig. Tror du.

Fast jag är något annat. Måhånda en smula envis men väldigt följsam. Som tvål. Precis som flytande tvål i din hand är jag. Så tvätta dig, smörj in din kropp med mig och glöm alla sorger.

Hon är min.

Åtgärder

Information

Kommentera

