Sent om. Cider.

16 07 2010

Sa jag att jag är trött? Om inte, så är jag trött. Men glad. Allt det ledsna försvann när jag vilade, somnade. Min hund hade en fästing på benet men den fästingen fastnade inte. Den tog jag bort. Hårt och brutalt, inga små kvalster skall finnas på min familj. Nu är det vara en inflammation kvar och den ska jag avflammera.

Så hon ligger på golvet och leker lekar med sitt märgben. Tuggar och äter och jag själv funderar på gårdagen. Inte för att jag kommer ihåg så mycket, men det jag minns tänker jag på. Sommar var det visst. Tror jag. Fast jag ska ut och köpa ny luft tänkte jag. För allt smicker jag fick. Det borde generara nån spänn.

I mina lågtalare spikar engelska vackra damer sina ord. Kanhända att jag finner dem vara goda.

Åtgärder

Information

One response

16 07 2010
iashemlis

Cider… Jatack.. =)

Kommentera

