Tänker sig att världen är vackrare än den är.

17 07 2010

Jag är ett jävla snyggt geni. Är jag kort? Ja. Är jag fet? Ja. Är jag oduglig? Ja. Är jag arg? Ja. är jag ingen att räkna med? Nä du, det vet jag inte. Räkna med mig, räkna på mig. Öva din matte, satsa oddsen är höga.

Att vara vacker är fan inte lätt. Fråga mig, jag vet. Kvinnor faller i djup kärlek till mig men respekt får jag faen aldrig. För jag är kort och fet och ingen att räkna med. Men någon att satsa på när oddsen är höga.

Verkar det strunt mina ord? SATSA PÅ DEM.

Du kan vinna en spänn eller tre.

Åtgärder

Information

Kommentera

