I språnget

16 09 2010

Det här är ingen bra dag. Inte en  bra dag alls. Fast samtidigt en väldigt bra dag. En enda röra som den uppmärksamma läsaren förstår. Febern i min kropp är tyvärr icke kärleksbetingad utan kommer sig väl av någon av de otaliga infektioner jag dras med titt som tätt. Fasen, det var ju bara en vecka sedan jag var sjuk förra gången. Den här gången funderar jag dock på Borrelia. För det är en skum känsla jag har i kroppen. Att jag skulle fått en eller annan fästing på mig som jag inte upptäckt är inte helt omöjligt eftersom jag knatar omkring i skog och högt gräs allt som oftast. Man gör det om man har hund liksom.

Nog om det. Vad det än är så går det väl över och gör det inte det får jag väl traska till farbror eller tant doktorn då.

Skafferi och kylskåp och frys är med eller mindre tomma. Gudskelov har jag en vän som sträcker ut en hand och delar med sig av lite av sin mat. Tack Lotta!

Nu ska jag lägga mig för att vila lite innan jag åker in till staden.

Åtgärder

Information

Kommentera

