I´m so horny, that´s ok, my will is good

22 10 2010

En psykisk högtryckstvätt hade passat bra nu. För även om vintern ännu inte riktigt är här, inte än, så är min själ full av tjära och smuts. Redan. Det lär inte bli bättre ju mörkare mörkret sänker sig, ju kallare kylan kyler eller ju mindre sommar det är. Det blir bara värre. Det finns ett gammalt hederligt uttryck om att maten blir till aska i munnen och nog är det så det känns. Alla spikar i världen är uddlösa, alla ljus dova och alla känslor blir till aska på min mentala tunga. Tomhet, jag vet, jag har sagt det tidigare, nyss. Men ändå.

Söker Gud men finner bara djävulen.

Så kanske ska jag ta mig en promenad med hunden. Rasta mitt hjärta. Söka klar kall luft. Klara höga tankar.

Så får det bli.

Åtgärder

Information

2 responses

22 10 2010
Åsa

Ut och gå faan av dig fort snabbt, stå inte och kasta pinnar till hunden nuTRASKA PÅ:-))

22 10 2010
WoB

Nog en bra idé. Bara för att känna att man blir trött. Bättre en känsla än inget liksom.

Kommentera

