I am Human and I need to be loved Just like everybody else does

22 10 2010

Det är helt ok mamma, jag blöder bara. Sitter och skriver lite på önskan jag har. Inga präster och allt det där. Inte för att det är aktuellt. Men det kommer en gång att spela roll. Det finns papper för sådant nu. De där önskningarna man har inför sin egen begravning. Det känns högaktuellt. Även om det förhoppningsvist inte blir aktuellt på många år. Men jag gör det för att tömma mig själv på tomhet. Ja, du vet, jag älskar mot. Allt som är mot det jag skrev nyss. Fullt-tomt, rikt-fattigt. Kan jag dessutom göra en ordlek av det hela så lekar hela jag. Ah,  du fattar.

Just nu så fyller jag mig själv med alkohol. Röker cigaretter tills jag är kräkfärdig. Agiterar på fejan. Vulgär. Vulgär. Vulgär. Ensam.

Jag vill ju för fan bara vara älskad.

I am the son
And the heir
Of a shyness that is criminally vulgar
I am the son and heir
Of nothing in particular

You shut your mouth
How can you say
I go about things the wrong way ?
I am Human and I need to be loved
Just like everybody else does

I am the son
And the heir
Of a shyness that is criminally vulgar
I am the son and heir
Oh, of nothing in particular

You shut your mouth
How can you say
I go about things the wrong way ?
I am Human and I need to be loved
Just like everybody else does

There’s a club, if you’d like to go
You could meet somebody who really loves you
So you go, and you stand on your own
And you leave on your own
And you go home, and you cry
And you want to die

When you say it’s gonna happen ”now”
Well, when exactly do you mean ?
See I’ve already waited too long
And all my hope is gone

You shut your mouth
How can you say
I go about things the wrong way ?
I am Human and I need to be loved
Just like everybody else does

Åtgärder

Information

Kommentera

