Na, na, nana.

20 11 2010

Taken during the England v Germany friendly at...

Image via Wikipedia

Det finns, helt klart, något i mig som jag inte är nöjd med. För att återknyta till förra inlägget. För att återknyta till alla inlägg. Bredvid mig ligger en varm hund, framför mig har jag hela världen. På mig väntar en resa till landet. Så vad är det då som fattas mig? Återigen, inget fattas mig, det är något som är för mycket i mig. Herreje, ska det ta 40 år att förstå det? Att det som fattas inte är? Min bikt borde icke bestå av det som jag icke har, utan av det jag har i överflöd.

Temperament, aggression, tankar och svarta känslor. Någonstans där finns svaret. Troligen är det hela en silverbägare som innehåller alla de där ingredienserna. Det som inte får plats i den kropp som är min. Så det vore väl rätt så trivsamt att slänga bort den där bägaren, trots att den är av silver och troligen betingar ett visst värde.

Kanske skulle jag men jag orkar inte.

Har det bra.

Åtgärder

Information

Kommentera

