Hommage

2 12 2010

Kärleken är evig

Image via Wikipedia

Allt som man är var är vad man inte är. Du vet, du som kanske var någon som du inte ville, men är annat. Själv är har jag varit förbannad, tokig och tagit slutna beslut som inte betycer något förutom för mig och alla som är omkring mig. Men de var fel. Gitarrackord är enkla att förstå. Men resten då? Hur ska man förstå att jorden snurrar kring något man knappt kan förstå samtidigt som alla cirklar är cirklar. Ljuset du ser är bara en stråle av alla strålar du sett och ingen annan någonsin kommer få uppleva.

Kärleken, min vän. Den kärleken. Den som som bränner och förgör. Den som skapar oreda i allt man någonsin ordnat till. Den kärleken, den kärleken.

Cecilija jag älskar dig. Du älskar mig. Så bra. Låt oss vila i det.

Åtgärder

Information

Kommentera

