Passus

22 12 2010

Min hund är galen. Jag lovar. Galen säger jag. MAD I SAY. Hon studsar runt som om mitt vardagsrum vore ett fält på Flandern 1922. Öppet och vackert. Det där med sladdar till hårddiskar eller att soffor är i  vägen eller att grannarna under kan komma upp med varsin machete och döda mig på stört funderar hon inte på. Hon bara SKA ha godiset i den dyra plastbollen jag köpte på Apoteket av alla ställen. Den är snart uppäten tror jag.

SHE´S MAD I TELL YOU!!!!!

Inte bollen, men en chipspåse. Samma princip.

Åtgärder

Information

Kommentera

