Vill du inte ha mig?

1 02 2011

Vinn en vinst och förlora tusen. Stå på toppen och rasa ner till botten. Allt jag gör är bra. Utom det jag är. Jag vill så gärna men kan inte, för mitt livs skull, vinna en enda vinst. Jag vill så gärna, men får se på livet från undersidan. Som ett skeppsskrov där folk dansar vackra danser inuti. Jag har nått ett mål men har missat så många. För varje mål jag missat svälter jag. Ändå växer buken på mig. Hur ska man förklara det? Hur ska man kunna stå för det? Hur ska man leva med det? Vad ska man klaga på?

Åtgärder

Information

Kommentera

