Bekännelse från soffan.

2 02 2011

Det är som det är, som jag brukar säga och tänka och vara. Det är som det är och jag lägger mig snart för att sova. Innan dess ska jag ut med hunden för att få sova lite längre i morgon. Summan av timmarna på dygnet blir densamma, jag bara skjuter på den, runt omkring, som att klockan vore rund. Eller, vänta nu, det är den ju.

Bilder kan bli en fångst. Bilder kan bli en fälla. Kärleken kan bara fel. Även om man längtat efter den.

Åtgärder

Information

Kommentera

