Kass blir bra.

8 03 2011

Nu ska vi se.

Huvudvärk, check.

Försovit mig, check.

Fått klagomål från hyresvärden angående hunden, check.

Trött, check.

Behöver städa, check.

Hungrig men ingen mat hemma, check.

Men det är helt ok allt det där. För solen skiner och det är helt klart en vårkänsla ute. Så jag dricker mitt kaffe och tar en Alvedon, har redan funderar ut hur jag enklast ska städa, tänker gå och handla, piggnat till lite och nog är världen rätt vacker ändå, trots att det är en gnutta motigt ibland. Det är dags att köpa ny spray till antiskallhalsbandet för jycken, kanske köpa en mopp och spann till trappan så att grannarna slipper kliva i hunden löprester och sen så är dagen bara bra och god och vacker.

Lika glad som mig.

Åtgärder

Information

Kommentera

